Имаш въпроси? Виж контакти или посети помощ

0 0.-лв. Поръчай
Филтрирате по: Маркетинг
visokoefektivniyat-menidzhmant

Високоефективният мениджмънт

Цена:
17.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Родена от личния опит на Гроув в една от водещите технологични компании на Америка, тази легендарна книга за управленето е стожер от Силициевата долина, еднакво подходящ за завеждащи продажбите, счетоводители, консултанти и учители, както и за изпълнителни директори и основатели на нови фирми. Гроув предлага техники за създаване на успешни екипи и демонстрира методи за мотивиране, водещи до върхови постижения. „Високоефективният мениджмънт“ е практически наръчник за справяне с бизнес сценарии от реалния живот и мощен манифест за ръководители, способен да революционизира подхода ни към работата.
semiotichni-izsledvaniya-na-targovskata-marka-instrumenti-analizi-i-rezultati

Семиотични изследвания на търговската марка (инструменти, анализи и резултати)

Цена:
13.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Нарастващият брой публикации (включително на български език) за приносите на семиотиката в създаването и развитието на търговските марки, както и налагането на термина „приложна семиотика“ в маркетинговите изследователски агенции на развитите пазари все по-ясно фокусират вниманието върху малко познати у нас практики.
Наръчникът за приключване на сделки

Наръчникът за приключване на сделки

Цена:
24.90лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
"Над 126 от най-великите реплики, които ще чуете – как да ги използвате, кога да ги използвате и как да се справите с всяко възражение, което ще използват клиентите Ви. Омръзна ли Ви да продавате и да не затваряте сделки? Затварянето на сделката е 20% от времето за продажба, но 100% от прихода Ви."
Продай или ще ти продадат

Продай или ще ти продадат

Цена:
24.90лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Ако сте сериозни по отношение на продажбите, "Продай или ще ти продадат" е Вашата Библия като търговци! Действайте. Купете я, прочетете я и приложете написаното. Тя ще Ви помогне да доминирате в своята област.
Малките данни

Малките данни

Цена:
22.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
От тази книга ще научите как чифт износени маратонки, собственост на 11-годишно момче от Германия, извадили „Лего“ от финансова криза, как плюшеното мече в спалнята на една тийнейджърка допринесло за революционна промяна в продажбите на световна модна марка с 1000 магазина в 20 страни, и още много истински истории от практиката на Линдстрьом – поучителни, забавни и вдъхновяващи.
ПР практика: Взаимоотношения с клиенти

ПР практика: Взаимоотношения с клиенти

Цена:
12.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Новата книга на Александър Христов „ПР практика: взаимоотношения с клиенти” дава отговори на много въпроси, които всеки ПР специалист може би си е задавал. Но по-ценното е, че дава практически идеи как работата с клиенти на ПР специалистите в агенциите да бъдат усъвършенствани. Или по-скоро – да бъдат правени стратегически.
mark-zukarbarg-momcheto-miliarder

Марк Зукърбърг: Момчето милиардер

Цена:
10.-лв.

Наличност:

На склад Виж
Първата и единствена книга, която разглежда визионерските размисли на създателя на Facebook чрез тематично подредени негови цитати, и предоставя най-достоверния поглед върху успеха на най-влиятелната социална мрежа в света.
ogilvi-za-reklamata-tvardi-koritsi

Огилви за рекламата

Цена:
29.90лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Дейвид Огилви е лицето на цяло поколение в рекламата. Неговата книга е сред най-четените и авторитетни издания в света на рекламния бизнес. Свеж, на моменти комичен поглед зад кулисите на рекламната индустрия.
korporativna-kultura-osnovnoto-strategichesko-predimstvo

Корпоративна култура – основното стратегическо предимство

Цена:
18.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Книгата предоставя теоретически обоснован, но и практически полезен метод за управление на корпоративната култура. Освен това предлага и примери, които предоставят идеи в дълбочина как трябва да постъпят компаниите, за да управляват корпоративната си култура.
kak-da-prodadem-vsichko

Гарантираната продажба. Как да продадем всичко на всеки

Цена:
19.90лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Брокер номер едно в САЩ Фредрик Еклунд споделя тайните си как да успеете като супертърговец и да получите това, което искате – независимо кои сте и с какво се занимавате.
kak-da-postignem-mignoveno-doverie-vyara-vliyanie-i-raport

Как да постигнем мигновено доверие, вяра, влияние и рапорт!

Цена:
6.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Том "Големия Ал" Шрайтер ни показва как да изграждаме връзка на доверие и вяра с кандидатите си за секунди. С помощта на тази книга ще научите микрофразите от четири-пет думи и лесните, естествени техники, които можете да овладеете веднага.
kolektivnata-madrost-kraudsorsing

Колективната мъдрост (краудсорсинг)

Цена:
16.-лв.

Наличност:

На склад Виж
Средата, в която живеем днес, ни провокира не просто да бъдем част от аудиторията, но да стъпим на сцената и да участваме в това, което се случва на нея. Този модел вече се прилага от частни компании, неправителствени организации и много други организации по цял свят.
misli-i-zabogatiavai-za-jeni

Мисли и забогатявай: за жени

Цена:
19.-лв.

Наличност:

На склад Виж
Как да използвате силата си, за да постигнете успех и значимост. Тази нова мощна мотивационна книга е съчетание от вечната класика за успеха на Наполеон Хил и примери от живота и работата на забележителни жени, чертаеща мастър план за повсеместен успех на жените.
kak-da-se-spravyame-s-predizvikatelstvata-na-novoto-vreme-vtoro-izdanie

Как да се справяме с предизвикателствата на новото време (Второ издание)

Цена:
10.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Книгата на Николай Ников е предназначена за всички читатели, които се интересуват от икономика и обществени въпроси. Информацията в нея е поднесена по достъпен и увлекателен начин, на разбираем език, изпъстрена с много примери.
edna-uspeshna-ideya-e-dostatachna

Една успешна идея е достатъчна

Цена:
18.90лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Робърт Лейн и екипът на сп. „Форбс“ ви разказват шестнайсет истински истории на успеха. Заповядайте на своеобразно пътешествие из потайностите на Силициевата долина. Срещнете се с хората зад Instagram, Tumblr, Twitter, Spotify и още…
Маркетингови ходове

Маркетингови ходове

Цена:
16.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Нов подход към възможностите за печалба, растеж и обновяване. Провокирайки начина ни на мислене, тази книга показва как да бъде изградена маркетингова платформа около изследването, създаването и доставянето на оптимални качества за клиента, сътрудниците и самата компания.
Как да повишим конкурентоспособността на туристическата фирма чрез корпоративна социална отговорност

Как да повишим конкурентоспособността на туристическата фирма чрез корпоративна социална отговорност

Цена:
7.80лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Корпоративната социална отговорност (КСО) вече е ключово понятие за фирмена култура, както и в предпоставка за конкурентоспособност и дългосрочни икономически успехи.
Ледоразбивачи

Ледоразбивачи

Цена:
7.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Как да накарате всеки кандидат да ви моли за презентация? Големият Ал ще ви покаже. В тази книга ще намерите ефикасни формули и много примери, които можете да използвате или модифицирате, за да създадете ефикасни Ледоразбивачи - най-добрият начин да енергизирате вашия МЛМ бизнес.
Стратегическо мислене

Стратегическо мислене

Цена:
19.50лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Подход от девет стъпки към стратегията и лидерството за мениджъри и маркетолози. „Стратегическо мислене“ ви води стъпка по стъпка през въпросите, които трябва да задавате, за да формулирате стратегии и да пишете ясни и лаконични стратегически планове.