Имаш въпроси? Виж контакти или посети помощ

0 0.-лв. Поръчай

 

Филтрирате по: Комуникация
mitologichnite-arhetipi-v-komunikatsiite

Митологичните архетипи в комуникациите

Цена:
13.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Книгата е предназначена е за всички, ангажирани в сферата на комуникациите - студенти, рекламисти, пиари, маркетолози, филолози, социолози, психолози, политолози, учители, журналисти, художници, фотографи и други.
Изборът

Изборът

Цена:
15.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Изборът на Елиаху Голдрат е новата книга от поредицата Модерен мениджмънт. В нея ученият, просветител и бизнес гуру обсъжда основата си система от вярвания и убеждения. Голдрат не дава готови отговори, а провокира читателя към мислене и търсене на решения.
Преодоляване на петте основни слабости при работата в екип

Преодоляване на петте основни слабости при работата в екип

Цена:
16.-лв.

Наличност:

На склад Виж
Изграждането на ефективен, сплотен екип е изключително трудно. Но е и лесно. В ерата на информационната вездесъщност и непрестанна динамика работата в екип дава постоянно конкурен...
ПР практика: Работа с агенция

ПР практика: Работа с агенция

Цена:
12.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Благодарение на опита си като журналист, преподавател, служител във вътрешен отдел по комуникация и днес - от страната на агенция, д-р Александър Христов успява да погледне на взаимоотношенията от различни гледни точки и...
Мегапромяна. Светът през 2050 (твърди корици)

Мегапромяна. Светът през 2050 (твърди корици)

Цена:
20.-лв.

Наличност:

На склад Виж
Как бихме могли да прозрем в онова, което ни готви бъдещето? Достатъчно трудно е да предвидим случващото се утре, да не говорим след четиридесет години! Скалата на промените, случв...
Проверка на реалността: новите оръжия на маркетинга

Проверка на реалността: новите оръжия на маркетинга

Цена:
22.-лв.

Наличност:

На склад Виж
"Накратко, "Проверка на реалността" е обобщение на най-доброто от всичко, което съм видял и направил, и което се отнася до създаването и управлението на големи организации. Фокусирам се само върху полагането на основите и управлението на една компания, но вие можете да прилагате уроците от тази книга във всеки етап от развитието ѝ..." Гай Кавазаки
Комуникацията, която информира и влияе (твърди корици)

Комуникацията, която информира и влияе (твърди корици)

Цена:
18.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Bceки мeниджъp e нaяcно c вaжноcттa нa комуникaциятa в eжeднeвнитe cи пpeдизвикaтeлcтвa. Нaлaгa му ce дa пишe вcичко - от пpeдложeния зa пpоeкти и имeйли, до cбити доклaди и опиcaн...
Приключение ООД

Приключение ООД

Цена:
13.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Човек може едновременно да се наслаждава на всяка минута от живота си и да прави пари. Тайната е КАКВО ПРАВИШ и КАК ГО ПРАВИШ. Това е чарът на предприемачеството: използваш силните си страни, за да печелиш пари.
PR Етика

PR Етика

Цена:
12.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
B "РR Етикa" зa първи път в бългaрcкaтa нaучнa литeрaтурa пo кoмуникaция ce aнaлизирaт прoблeмитe нa eтикaтa в прoфecиятa РR нa бaзaтa нa интeрдиcциплинaрния пoдxoд и тeoрeтичнитe пocтaнoвки нa eтикaтa, coциoлoгиятa, нaукaтa зa кoмуникaциятa, пcиxoлoгиятa, мeниджмънтa, икoнoмикaтa и рeтoрикaтa.
Реклама For Dummies

Реклама For Dummies

Цена:
16.90лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Този практически наръчник ви дава поглед отблизо върху създаването на реклами за всякакви медии, които привличат вниманието и дават резултат - като се започне от електронните медии и печата и се стигне до радиото, телевизията и външната реклама.
Всичко, което трябва да знаете за Пъблик Рилейшънс

Всичко, което трябва да знаете за Пъблик Рилейшънс

Цена:
20.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Знaeтe ли кaквo тoчнo e пъблик рилeйшънc? Или прeдcтaвaтa ви зa ПР e фoрмирaнa нaй-вeчe oт мeдиитe чрeз бeзкрaйния пoтoк oт пoнятия кaтo ПР трикoвe и ПР дeйнocти, кoитo вcъщнocт зaгaтвaт зa някaквa измaмa?
Когато маркетингът е минно поле (твърди корици)

Когато маркетингът е минно поле (твърди корици)

Цена:
18.-лв.

Наличност:

На склад при доставчик Виж
Сред казусите: истинска PR криза, проблемът глобално/локално за една компания, нежеланието на клиентите да приемат иновации, изневярата на първоначалните идеали, смисълът на спонсорството.