Основи на успешния бизнес тук и сега. Съвети за млади предприемачи и мениджъри

|

SKU: BKBKB00483

Изчерпан

"Основи на успешния бизнес тук и сега" дава практически поглед към всички важни бизнес аспекти - стартиране на бизнеса, намиране на инвестиции, бизнес партньорства, човешки ресурси, иновации, маркетинг и продажби, управление на бизнес процеси.
Виж повече за продукта
14,00 лв.
Име:
Основи на успешния бизнес тук и сега. Съвети за млади предприемачи и мениджъри
Големина на книгата:
252Pages
ISBN-13:
9789542812265
Издателство
Сиела
Език:
Жанр:
Кариера и HR, Маркетинг, Мениджмънт, Предприемачество
Основи на успешния бизнес тук и сега. Съвети за млади предприемачи и мениджъри
Цена:
14,00 лв.

Пълно описание на продукта

Основи на успешния бизнес тук и сега дава практически поглед към всички важни бизнес аспекти - стартиране на бизнеса, намиране на инвестиции, бизнес партньорства, човешки ресурси, иновации, маркетинг и продажби, управление на бизнес процеси.

Днес всички в България имаме нужда от мотивиращи и позитивни бизнес практики. Десет успешни български предприемачи от различни сектори споделят в книгата размисли за своя път в бизнеса. Младите и начинаещите предприемачи ще могат да сверят часовника си с професионалисти - български бизнес консултанти и експерти, които дават своите ценни съвети за управлението на съвременната фирма.

 

 

♦  ♦  ♦

Жюстин Томс е един от водещите експерти и пионери у нас в областта на онлайн медиите и онлайн маркетинга. Създател и ръководител на уеб агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън Груп и онлайн медийна група „Аз медиа”. Създател и двигател на конкурса за най-добър български сайт БГ Сайт (www.bgsite.org) от 1999 година насам. 

Жюстин Томс се занимава с изготвяне на цялостни концепции за изграждане на уеб сайтoвe и онлайн присъствие. Специалист в сферата на интерактивната реклама, онлайн маркетинг, медияпланирането за Интернет, имейл маркетинга и Web 2.0. Има публикации в печатни бизнес издания и своя страница в списание .Net, откакто излиза на български език. Автор е на 8 книги по темата онлайн медии и маркетинг, уеб присъствие, редица изследвания и статии в специализирани издания. 

Тя е дългогодишен преподавател в НБУ и частни колежи, лектор в семинари и корпоративни обучения на тема онлайн медии, ПР, маркетинг и реклама в Интернет, у нас и в редица европейски държави. Активно работи за развитието на уеб в България. Автор е на редица книги за бизнеса, сред които Успешен онлайн маркетинг (с 65 примера от практиката) и Инструменти за социални мрежи.

Всички характеристики

Категории Книжарница
Топ издателства
Сиела
Автор Жюстин Томс, Поли Козарова
Издателство Сиела
Издание Мека корица
Брой страници 252
Жанрове Маркетинг, Мениджмънт, Кариера и HR, Предприемачество
Размер на продукта 16 x 23 x 2.5 cm
Баркод 9789542812265
ISBN 9789542812265
Размер на опаковката 16 x 23 x 2.5 cm
Каталожен номер 3465
Тегло 0.354 kg
 

Ревюта

Добави ревю
Бъди първият написал ревю Този продукт няма ревюта
Имаш мнение за този продукт? Добави ревю
Изпрати ни запитване:
Лизингов калкулатор
Задължителни условия за кандидатстване за кредит:
  • Навършени 18 години
  • Трудов договор c пo-виcoĸ oт минимaлния дoxoд
  • Минимална сума за кандидатстване към ПБ Лични Финанси е 50.00лв с ДДС
  • Минимална сума за кандидатстване към UniCredit е 150.00лв с ДДС
  • Минимална сума за кандидатстване към банка ДСК е 150.00лв с ДДС
  • Виж тук подробна информация за стоков кредит
Легенда:

ГЛП - Годишен лихвен процент или още ефективен лихвен процент е цената, която кредитополучателят заплаща за използването на определена парична сума (капитал) за период от 1 година.

ГПР - Годишен процент на разходите е показател, изразяващ реалната цена на кредита, включваща всички дължими лихви, такси и комисионни от кредитодателя, представен като процент от сумата на кредита за период от 1 година.