Подвеждащата реклама

|

SKU: BKBKB00399

  • Автор: Милен Иванов
  • Издателство: Сиела

Изчерпан

|

Тази книга би била успешна, ако помогне на хората да разпознават подвеждащата рекламна комуникация и да се пазят от продукти боклуци.
Виж повече за продукта
5,00 лв.
Име:
Подвеждащата реклама
Големина на книгата:
160Pages
ISBN-13:
9789542801573
Издателство
Сиела
Език:
Жанр:
Маркетинг, Предприемачество, Реклама и ПР, Социология

Безплатна доставка!

24/7 Обслужване, без почивен ден!

Проверка на пратка при наложен платеж.

Експресна доставка в рамките на деня.

На изплащане с 1% оскъпяване.

Ценова защита до 7 дни след покупка.

Подвеждащата реклама
Подвеждащата реклама
5,00 лв.

Безплатна доставка за страната!

Купи
Пълно описание на продукта

Тази книга би била успешна, ако помогне на хората да разпознават подвеждащата рекламна комуникация и да се пазят от продукти боклуци. Лъжливата реклама е съществена част от всекидневието ни. Не забравяйте, че всъщност, колкото и “топли” да са рекламните съобщения, те не винаги гарантират вашата удовлетвореност. Гарантирани са единствено приходите на компанията, често без оглед на потребителските нужди и желания.

В редица случаи компаниите използват подвеждащата реклама като част от своите интегрирани маркетингови комуникации. Целта е заблуждаване на потребителите относно негативните характеристики на продукти, които се представят на масовия потребител като “изключителни”, “полезни” и т.н. Понякога корпорациите просто преувеличават положителното, за да утвърдят “доказани качества” и имиджа си на загрижени пазители на обществените потребности.

Терминът “подвеждаща реклама” се използва и за масова комуникация, която е предназначена да заблуди и “замъгли” общественото мнение, да го моделира спрямо определени интереси. Такива могат да бъдат развитието на политическа сила, кауза, идея, корпорация, марка, продукт.        

Всички характеристики
Автор Милен Иванов
Брой страници 160
Издателство Сиела
ISBN 9789542801573
Корица Мека
Общи Преводна литература
Жанрове Маркетинг, Предприемачество, Реклама и ПР, Социология
Промоции Трайно намалени книги
Тип Книги
Каталожен номер 2272
Баркод 9789542801573
Оценки и коментари
Обща оценка на продукта:
Няма оставени мнения за този продукт

Попълнете формата и оставете вашия коментар, ако не виждате формата моля, влезте в профила си

?   Задай въпрос или остави мнение:
Изпратете ни запитване:
Изберете кредитна институция:
Калкулирайте Вашите вноски

Главница: 5,00 лв.

Преизчислете
    • Няма оферти с тези цена и първоначална вноска.
Купи

* Броя на погасителните вноски се избира при финализиране на поръчката

Зa дa взeмeш пpoдукт нa изплaщaнe, тpябвa дa бъдaт пoКpити минимaлнитe Уcлoвия нa Kpeдитнитe Koмпaнии:
  • Cyмa нa пopъчĸaтa нaд 150 лв.
  • Bъзpacт нa ĸaндидaтa нaд 18г.
  • Haзнaчeн нa пocтoяннa paбoтa c пo-виcoĸ oт минимaлния дoxoд