Прави добро и ще получиш добро

|

SKU: BKBKB00594

Моля, обърнете внимание, че този продукт е с ограничена наличност в нашия склад или при доставчик. Възможно е към момента на завършване на поръчката същият вече да е изчерпан. В случай на изчерпана наличност ще се свържем с Вас. При доставчик

Може да е при вас:


Стандартна доставка от 03.04.2024 до 05.04.20240.00лв.

* Датата на доставка е ориентировъчна и зависи от населеното място и от избраната куриерска фирма. Точната дата, на която продуктът ще е при теб, както и финалната цена на доставка можеш да разбереш при завършване на поръчката.

Линда Каплан Талер и Робин Ковал са стигнали до върха на рекламния бизнес, следвайки една проста, но ефективна философия: струва си човек да е добър. За разлика от редица други фирми, които действат на принципа "човек за човека е вълк", "Каплан Талер груп" постига огромен успех с усмивка и доброжелателност и доказва на практика, че въпреки поговорката доброто не винаги се наказва.

Виж повече за продукта
10,00 лв.
Ценова защита

Ако закупитe продукт oт caйтa ни и oткриeтe, чe заплатената от Вас сума е станала по-ниска в paмкитe нa 7 дни, ниe щe дoбaвим paзликата катo парична стойност във вaшия профил нeзaбaвнo.
Зa цeлтa e нyжнo дa се oбъpнeтe към дeнoнoщнaтa ни клиeнтска пoддpъжка.

Купи
Име:
Прави добро и ще получиш добро
Големина на книгата:
154Pages
ISBN-13:
978543215386
Издателство
Изток-Запад
Език:
Жанр:
Маркетинг, Мениджмънт, Реклама и ПР, Самоусъвършенстване и самопомощ
Прави добро и ще получиш добро
Цена:
10,00 лв.

Пълно описание на продукта

Линда Каплан Талер и Робин Ковал са стигнали до върха на рекламния бизнес, следвайки една проста, но ефективна философия: струва си човек да е добър. За разлика от редица други фирми, които действат на принципа "човек за човека е вълк", "Каплан Талер груп" постига огромен успех с усмивка и доброжелателност и доказва на практика, че въпреки поговорката доброто не винаги се наказва.

Напротив. Добрите хора живеят по-дълго, боледуват по-рядко и изкарват повече пари. Във фирмите, които залагат на доброжелателност, текучеството е по-ниско и производителността - по-висока. В днешния свят всеки е свързан с всички. Фирмите и хората, известни със своята почтеност и готовност за сътрудничество, създават такива служебни и лични отношения, които водят до по-големи възможности.

Разбира се, да бъдеш добър не означава да си безхарактерен или наивен. Необходими са твърдост и духовна мощ.

Авторките илюстрират изненадващата сила на доброто с разнообразни примери от света на бизнеса и от техния собствен опит. Те показват как всеки може да използва позитивната енергия: от създаването на отлично впечатление до превръщането на враговете в съюзници. Книгата е написана с необикновено вдъхновение и е съставена от много полезни съвети. Те ще ви помогнат не само да израснете в професията, но и да преобразите живота си.

♦  ♦  ♦


Линда Каплан Талер отговаря за някои от най-известните, атрактивни и докосващи рекламни кампании в индустрията. Тя е автор и композира популярни рекламни рингтонове, които са сред златния стандарт на рекламната индустрия, включитлно тези на Кодак и др.

Линда е и известна авторка и телевизионна личност. В сътрудничество с Робин Ковал техните книги стават национални бестселъри, включително "Силата на доброто" и техния най-нов бестселър "Прави добро и ще получиш добро", който е включен в списъка на водещите бизнес книги за 2015 г.

Робин Ковал е главен изпълнителен директор и председател на "Инициативата на истината" - националната здравна фондация, посветена на постигането на култура, при която всички младежи и млади хора отхвърлят тютюна и тютюнопушенето. Лидер в света на рекламата и маркетинга, тя стартира многобройни кампании за предотвратяване на тютюнопушенето, част от които е връчването на награди за успелите да се откажат от тютюневия дим, което се превръща в една от водещите кампании на века и е носител на многобройни награди, една от тях е най-добра кампания с нетърговска цел на 2015 година от PR Week.

Ковал е съосновател и бивш президент на групата "Каплан-Талер", която от 1997 г. започва да се развива като агенция за милиарди долари, като става петата по големина рекламна агенция в Ню Йорк. Тя е на три бестселъра заедно с Линда Каплан Талер.

Всички характеристики

Категории Книжарница
Топ издателства
Изток-Запад
Автор Линда Каплан
Издателство Изток-Запад
Година 2009
Издание Мека корица
Брой страници 154
Жанрове Маркетинг, Мениджмънт, Реклама и ПР, Самоусъвършенстване и самопомощ
Размер на продукта 12 x 20 x 1.5 cm
Баркод 9789543215409
ISBN 978543215386
Размер на опаковката 19.5 x 1.5 x 11.5 cm
Тегло 0.16 kg
Изток-Запад

Издaтeлcтвo „Изтoĸ-Зaпaд” e ocнoвaнo пpeз eceнтa нa 2002 г. Дo тoзи мoмeнт в ĸaтaлoгa мy имa нaд 1000 peaлизиpaни зaглaвия, гpyпиpaни тeмaтичнo в гoлeмитe пopeдици „Изтoĸ“, „Зaпaд“ и „Бългapия“. Изтoĸ-Зaпaд“ paбoти нaй-вeчe в oблacтитe нa филocoфиятa, ĸyлтypoлoгиятa, aнтpoпoлoгиятa, иcтopиятa, иĸoнoмиĸaтa, пpaĸтичecĸaтa и тeopeтичecĸaтa пcиxoлoгия, изoбщo нa пoзнaниeтo зa чoвeĸa и oбщecтвoтo. Hapeд c тoвa нeмaлъĸ дял oт ĸнижнaтa мy пpoдyĸция ce пaдa нa бeлeтpиcтиĸaтa, пyблициcтиĸaтa, здpaвeтo и бизнec-yмeниятa. C лoгoтo нa издaтeлcтвoтo ce нaлoжиxa бeлeтpиcтични и дoĸyмeнтaлни пopeдици ĸaтo „Bъpxoвe“, „Маgіса“, „Teзaypyc“, „Зaбpaвeнитe бългapи“, „Cпaceнaтa иcтopия“, ĸaĸтo и лyĸcoзнитe джoбни бижyтa oт ĸoлeĸциятa „Гoлeмитe мaлĸи ĸниги“.

Виж продуктите

 

Ревюта

Добави ревю
Бъди първият написал ревю Този продукт няма ревюта
Имаш мнение за този продукт? Добави ревю
Изпрати ни запитване:
Лизингов калкулатор
Задължителни условия за кандидатстване за кредит:
  • Навършени 18 години
  • Трудов договор c пo-виcoĸ oт минимaлния дoxoд
  • Минимална сума за кандидатстване към ПБ Лични Финанси е 50.00лв с ДДС
  • Минимална сума за кандидатстване към UniCredit е 150.00лв с ДДС
  • Минимална сума за кандидатстване към банка ДСК е 150.00лв с ДДС
  • Виж тук подробна информация за стоков кредит
Легенда:

ГЛП - Годишен лихвен процент или още ефективен лихвен процент е цената, която кредитополучателят заплаща за използването на определена парична сума (капитал) за период от 1 година.

ГПР - Годишен процент на разходите е показател, изразяващ реалната цена на кредита, включваща всички дължими лихви, такси и комисионни от кредитодателя, представен като процент от сумата на кредита за период от 1 година.