Условия за връщане

Може да върнеш продукт закупен от Ozone.bg в срок от 30 дни от датата на неговата доставка. Може да се възползваш от тази опция, по каквато и да е причина, ако си променил своето решение за покупката.

При връщане на стока закупена от сайта ни, трябва да се приложи пълният получен комплект на продукта, както и всички съпътстващи го документи - касов бон, фактура, приемо-предавателен протокол и гаранционна карта (ако е издадена такава). Освен закупената стока, следва да се върнат и всички получени с нея подаръци, в случай, че такива са ти изпратени от Ozone.bg.

За да се върне продукт, трябва да заявиш желанието си за връщане чрез попълване на формуляр за връщане на стока през профила си в сайта ни.
За целта трябва да влезеш в „Моят профил“, след това натискаш "Връщане на продукт" -> "Върни продукт“.
След попълване и изпращане формуляра трябва да бъде разгледан и одобрен, преди да може да се изпрати артикулът.

Връщането и приемането на продукт може да бъде отказано от Ozone.bg в случай, че стоката не е в добър търговски вид. Това може да се изразява в: повреди по окомплектовката, следи от използване, физически повреди, деформации на продукта или опаковката, непълна окомплектовка на продукта или съпътстващата документация, доставена при поръчката.

Върнат от клиент продукт може да бъде компенсиран с възстановяване на сумата чрез зареждане на портфейла му в профила на сайта или по предоставена от клиента банкова сметка, в 14 дневен срок след приемане на върнатия продукт от Ozone.bg. При изразено желание от страна на клиента, може да бъде извършена замяна с друг продукт/продукти.

Компютърни програми (софтуер), игри и филми не могат да бъдат връщани, освен ако не са на физически носител, чиято опаковка не е била нарушена.
Правото на връщане не се прилага и за запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.

Книги, учебници и помагала могат да бъдат връщани, освен ако по тях има следи от употреба (например объркани или липсващи страници, наранени корици и др.) или не са в запазен търговски вид, а ако са били запечатани с фолио - фолиото следва да не е разпечатвано.

Транспортните разходи по връщането на продукта са за сметка на клиента.