Социалният БУМ!

|

SKU: BKBKB000042

Моля, обърнете внимание, че този продукт е с ограничена наличност в нашия склад или при доставчик. Възможно е към момента на завършване на поръчката същият вече да е изчерпан. В случай на изчерпана наличност ще се свържем с Вас. При доставчик

Може да е при вас:


Стандартна доставка от 09.05.2024 до 13.05.20240.00лв.

* Датата на доставка е ориентировъчна и зависи от населеното място и от избраната куриерска фирма. Точната дата, на която продуктът ще е при теб, както и финалната цена на доставка можеш да разбереш при завършване на поръчката.

Накратко, социалните бизнес медии са новият начин изобщо да се прави бизнес, а чрез "Социалният БУМ!" Гитомър ще ви обучи как да се научите на най-важното!

Виж повече за продукта
23,00 лв.
Ценова защита

Ако закупитe продукт oт caйтa ни и oткриeтe, чe заплатената от Вас сума е станала по-ниска в paмкитe нa 7 дни, ниe щe дoбaвим paзликата катo парична стойност във вaшия профил нeзaбaвнo.
Зa цeлтa e нyжнo дa се oбъpнeтe към дeнoнoщнaтa ни клиeнтска пoддpъжка.

Купи
Име:
Социалният БУМ!
Големина на книгата:
240Pages
ISBN-13:
9543219451
Издателство
Изток-Запад
Език:
Български
Жанр:
Интернет бизнес, Комуникация , Маркетинг
Социалният БУМ!
Цена:
23,00 лв.

Пълно описание на продукта

Бестселърът "Социалният БУМ!" преди всичко:

  • показва прехода от социалните медии към социалните бизнес медии и определя момента, в който откривате, че усилията ви - цялото това привличане, ангажиране и свързване - започват да се отплащат
  • описва чувството, което изпитвате, когато спечелите нов клиент въз основа на ценностните си послания и здравата работа
  • настъпва тогава, когато привлекателността се срещне с истинската ценност
  • разяснява страничния ефект от всичките ви маркетингови и промоционални усилия и разкрива онова, което се случва, когато вашите последователи поканят още последователи и те започнат да купуват от вас
  • запознава с новия начин изобщо да се прави бизнес

Накратко, социалните бизнес медии са новият начин изобщо да се прави бизнес, а чрез "Социалният БУМ!" Гитомър ще ви обучи как да се научите на най-важното!

Джефри Гитомър, авторът на "Малка зелена книга за постигането на своето" и "Библия на продаването", споделя искрено и лично:

"Аз съм социален. Поне в бизнеса. Знам как да привличам и ангажирам другите, знам как да се свързвам с тях във Facebook, LinkedIn, Twitter и YouTube. Тази книга ще ви каже как и вие да направите същото. В нея ще намерите моя глас, моя опит, моите познания. В духа на социалните медии помолих неколцина подбрани автори да споделят мъдростта, идеите и успеха си. Много хора (а вероятно и вие) не осъзнават мощта и възможностите, които им предлагат социалните бизнес медии. Тази книга ще ви ги разкрие - с идеи, стратегии и предложения."

♦  ♦  ♦

Джефри Гитомър (роден на 11 февруари 1946 г. в Уест Палм Бийч, Флорида) е американски автор, професионален лектор и бизнес-треньор, който пише и изнася международни лекции за продажбите, лоялността на клиентите и личностното развитие. Той живее със семейството си в Шарлот, Северна Каролина.

Гитомър посещава университета в Темпъл, но прекъсва след първата си година, за да посещава института "Гьоте" в Берлин, Германия, където учи езици. Гитомър изнася повече от 100 презентации годишно за последните 15 години, включващи публични и корпоративни семинари, годишни срещи за продажби и ключови стратегии.

Семинарната верига на Гитомър включва изяви в Северна Америка, Южна Америка, Европа, Азия и Австралия. През 2008 г. по време на Националната конференция на асоциациите на лекторите в Ню Йорк, той бе включен в Говорителската зала на славата (Speaker Hall of Fame).

Гитомър е основател и президент на TrainOne, Inc., която предлага обучение в областта на продажбите, лоялността на клиенти и личностното развитие. Компанията предлага електронно обучение както за собствена, адаптивна система за управление на ученето, така и за учене съвместно в класове. Състои се от екип от американски и канадски преподаватели, дизайнери и програмисти и е франчайзингован в САЩ, Турция, Южна Африка и Сингапур.

Всички характеристики

Категории Книжарница
Топ издателства
Изток-Запад
Автор Джефри Гитомър
Издателство Изток-Запад
Година 2011
Издание Твърда корица
Брой страници 240
Вид продукт Изследвания
Жанрове Интернет бизнес, Комуникация , Маркетинг
Език Български
Националност Американска
Преводач Петьо Ангелов
Размер на продукта 14 x 21 cm
Баркод 9789543219452
ISBN 9543219451
Размер на опаковката 21 x 2.5 x 14 cm
Тегло 0.54 kg
Изток-Запад

Издaтeлcтвo „Изтoĸ-Зaпaд” e ocнoвaнo пpeз eceнтa нa 2002 г. Дo тoзи мoмeнт в ĸaтaлoгa мy имa нaд 1000 peaлизиpaни зaглaвия, гpyпиpaни тeмaтичнo в гoлeмитe пopeдици „Изтoĸ“, „Зaпaд“ и „Бългapия“. Изтoĸ-Зaпaд“ paбoти нaй-вeчe в oблacтитe нa филocoфиятa, ĸyлтypoлoгиятa, aнтpoпoлoгиятa, иcтopиятa, иĸoнoмиĸaтa, пpaĸтичecĸaтa и тeopeтичecĸaтa пcиxoлoгия, изoбщo нa пoзнaниeтo зa чoвeĸa и oбщecтвoтo. Hapeд c тoвa нeмaлъĸ дял oт ĸнижнaтa мy пpoдyĸция ce пaдa нa бeлeтpиcтиĸaтa, пyблициcтиĸaтa, здpaвeтo и бизнec-yмeниятa. C лoгoтo нa издaтeлcтвoтo ce нaлoжиxa бeлeтpиcтични и дoĸyмeнтaлни пopeдици ĸaтo „Bъpxoвe“, „Маgіса“, „Teзaypyc“, „Зaбpaвeнитe бългapи“, „Cпaceнaтa иcтopия“, ĸaĸтo и лyĸcoзнитe джoбни бижyтa oт ĸoлeĸциятa „Гoлeмитe мaлĸи ĸниги“.

Виж продуктите

 

Ревюта

Добави ревю
Бъди първият написал ревю Този продукт няма ревюта
Имаш мнение за този продукт? Добави ревю
Изпрати ни запитване:
Лизингов калкулатор
Задължителни условия за кандидатстване за кредит:
  • Навършени 18 години
  • Трудов договор c пo-виcoĸ oт минимaлния дoxoд
  • Минимална сума за кандидатстване към ПБ Лични Финанси е 50.00лв с ДДС
  • Минимална сума за кандидатстване към UniCredit е 150.00лв с ДДС
  • Минимална сума за кандидатстване към банка ДСК е 150.00лв с ДДС
  • Виж тук подробна информация за стоков кредит
Легенда:

ГЛП - Годишен лихвен процент или още ефективен лихвен процент е цената, която кредитополучателят заплаща за използването на определена парична сума (капитал) за период от 1 година.

ГПР - Годишен процент на разходите е показател, изразяващ реалната цена на кредита, включваща всички дължими лихви, такси и комисионни от кредитодателя, представен като процент от сумата на кредита за период от 1 година.