Пълно описание на продукта
Маркетингът от уста на уста работи за бизнес от всякакъв размер. Не трябва да имаш нашумял уебсайт, да си в модната индустрия или да си измислил някаква страхотна нова технология. Маркетингът от уста на уста може да работи за един-единствен магазин без никакъв рекламен бюджет. Просто трябва да дадеш повод на хората да говорят.
Нещата стоят така: дали ти харесва или не, хората говорят за теб. Разговорът вече е започнал, така че ще е най-добре направо да се включиш в него.
Това е книга за всеки, които има нещо за продан. Маркетингът от уста на уста е важен не толкова за мултинационалните корпорации с огромни бюджети за реклама. Идеите и практическата информация, които ще намериш тук, служат също толкова добре на собственика на фирма за химическото чистене, на собственика на ресторант или на зъболекаря с частна практика, колкото и на 500-те най-големи компании в класацията на сп. „Форбс“. Не е нужно да си маркетингов гений или изтупан в черен костюм рекламен агент.
Защо? Защото маркетингът от уста на уста е насочен към реалните хора и към това, защо тези реални хора ще искат да говорят за теб и за твоите неща.
Оттук нататък ще замествам продукти и услуги с термина неща. Защото маркетингът от уста на уста работи за всякакви продукти и за всякакви услуги. Той работи също и за каузи, идеи, благотворителни дружества и организации – за всичко, за което ти се иска да говорят хората. Аз самият се занимавам с маркетинг от дълги години, но никога не съм имал маркетингов бюджет. И въпреки това съм продал страшно много неща. Всички мои успехи са се дължали наполовина на креативност, наполовина – на разговори с много хора. Навремето не го съзнавах, но това, което всъщност правех тогава, е това, което днес наричаме маркетинг от уста на уста – да се включиш в разговора, който хората всеки ден водят помежду си.
Всички характеристики
Категории | Книжарница Топ издателства Изток-Запад |
---|---|
Автор | Анди Сърновиц |
Издателство | Изток-Запад |
Година | 2010 |
Издание | Мека корица |
Брой страници | 248 |
---|---|
Жанрове | Интернет бизнес, Маркетинг, Предприемачество |
Баркод | 9789543216734 |
ISBN | 9789543216734 |
Тегло | 0.31 kg |