Reaper of Souls с D3BG: мнението на OlFilthy

diablo-mnenia

За да разгледаме какво се случва в бетата на Reaper of Souls и какви са ранните впечатления от играта, поканихме екипа на D3BG.org да ни отговорят на няколко въпроса. Вече публикувахме мненията на forge и Васко, а сега е ред на OlFilthy.

1. Как се казваш и каква е ролята ти в D3BG.org?
Георги Ангелов (OlFilthy), модератор в D3BG.ORG

2. От колко време играеш Diablo, с какъв герой основно игра Diablo 3 и кой левъл си?
Запалих се по Диабло от ранните ученически години. Помня, когато се отвориха първите компютърни клубове и имахме един близо до училище. Ходихме редовно там и помня, че една от трите достъпни (по това време) игри беше Диабло 2. Като я пуснах, веднага се запалих по нея.
В Диабло 3 основният и любим герой ми е Демон Хънтър. Харесва ми мобилността му, а пък и винаги съм бил фен на героите, които използват далечните магии. 60 ниво е в момента, като имам 2 Демон Хънтъра парагон 100 и един Монк 100.

3. Успя ли да пробваш Reaper of Souls и с какъв герой?
Да успях да поиграя доста Reaper of Souls. Главно си продължих с Хънтъра и го вдигнах до 70 ниво, след него го последва и Монкът. Пробвах и новия клас Crusader и мнението ми е, че е доста интересен  и удобен клас за игра. Малко му липсва мобилността, но за сметка на това компенсира с голям процент демидж по скиловете.

4. Какви са впечатленията ти от бетата – по-скоро позитивни или негативни?
Мненията като цяло са ми позитивни. Разбира се, има какво да се желае за в бъдеще, би ми се искало да променят някои неща от сега до 25-ти, но надали ще стане.

5. Какво ти харесва в промените, които идват с Reaper of Souls?
На първо място, най-много ми харесва самата атмосфера, която идва с RoS. Готик усещането, на което бяхме свикнали с Диабло преди години, се завръща с пълна сила. Направени са промени и по другите Актове на играта. Caldeum вече си има нощен режим, а New Tristram е променен изцяло и придава усещането, че наистина „Злото“ е сполетяло околностите.
Саундтракът също е на много високо ниво, като на моменти дори ми се случи да спра да играя, само са да се вслушам в музиката. Другото много хубаво нововъведение в RoS е „Adventure mode“ режимът. Той предлага добро разнообразие за „end game“ чрез „Bounties and Rifts“.
И така, не на последно място, Мистикът. Новият помощник в борбата на героите срещу Злото. Чрез нея може да променяте статистиките на 1 айтем по Ваш избор (primary или secondary), като за това ще са нужни и определени материали, които се набавят лесно. Може да променяте колкото пъти искате статистиката, но и ще струва повече с всеки изминат път.
Другото, което предлага Мистикът, е така наречената „Трансмогрификация“. Чрез нея вече всеки един герой ще изглежда различно и индивидуално. Просто слагате предмета, който искате да промените, ще ви излезе меню с възможните промени (с времето като натрупате легендарни ще има повече опции) натискате „Transmog“ и сте готови.

6. А с какво играта може да стане още по-добра?
Според мен играта може да стане по-добре с „Ladder/Seasons“ режим, който ни е добре познат от Диабло 2. Близард до някъде споменаха за него и че им харесва идеята.
Другото, с което мисля, че играта ще придобие наистина завършен вид, е PvP под накаква форма. Arena Deathmatch или нещо от типа на King of Pandemonium, където 2 отбора да изкачват кулата в Пандемониъм, като с всяко ниво става все по-трудно. Отборът стигнал първи до върха, печели точки и някакви други бонуси за отбора. Тук също може да се имплементира „Ladder“ принципът.

7. За финал – новата loot система – да или не?
Определено да! Новата loot система е страхотна и всички ще я усетят с RoS! Кажете чао на Quiver с 200 Strenght! 😉